Presentació del llibre 100 questions d'economia
activitats científiques

La presentació del llibre "100 questions d'economia. Primer la vida que la borsa", d'Agustí Segarra i Lluís Miret (Cossetània Edicions, 2015), té lloc el dijous 19 de febrer a les 18 h. a la Sala de Graus de la Facultat d'Economia i Empresa, al campus Bellissens de Reus.

L'economia serveix per prendre moltes decisions quotidianes. El llibre vol desmitificar també un tòpic erroni: l'economia és avorrida i trista, i els autors volen demostrar que no és així en la presentació.

Agustí Segarra és catedràtic d'Economia Aplicada de la URV, i Lluís Miret és catedràtic d'ensenyament secundari i professor d'Economia a la Universitat Politècnica de València.

La presentació va a càrrec dels professors Mercedes Teruel, responsable de l'ensenyament d'Economia a la URV, i Bernd Theilen, cap del Departament d'Economia. Intervenen també Jordi Farré, director de l'editorial, Núria Pérez, subdirectora del "Diari de Tarragona", i els autors.

Teniu més informació sobre el llibre aquí. Es demana confirmar l'assistència a l'acte a innovacio.empresa@urv.cat. Organitzen la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial, Cossetània Edicions i la URV, amb el suport de la Diputació de Tarragona.