Col·loqui Hispanomexicà sobre reptes del Dret Ambiental
activitats científiques

El Coloquio Hispanomexicano: Retos del Derecho Ambiental actual es fa els dies 25 i 26 de maig a la sala de juntes del campus Catalunya (Facultat de Ciències Jurídiques).

Es pretén proporcionar una visió global i comparada de diversos temes ambientals (canvi climàtic, residus,justícia ambiental, aigües,etc) i de la resposta jurídica donada des de Mèxic, l’Estat espanyol i Catalunya.

Intervenen investigadors de la URV-Centre d’Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT), de la URV, de la Universidad Michoacana de San Nicolás de Hidalgo (UMSNH), de la UdG i de la UAB. Les 6 sessions tracten de: Pobles indígenes i justícia ambiental, La institucionalització del canvi climàtic; Justícia ambiental en la globalització econòmica, Desafiaments per a una gestió adequada de l'aigua; El rol de l'economia en la protecció ambiental, Explorant les alternatives al model energètic actual, i Perspectives legals en la gestió de residus.

La inscripció és gratuïta. Teniu el programa i podeu inscriure-us aquí. Organitzen el CEDAT) i l’Associació d’Alumnes i Ex-Alumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT), amb la participació de la UMSNH.