Rocío Arnao, guanyadora del sorteig per l'enquesta sobre els e-readers
biblioteca
Tarragona, 24/05/2010.- Divendres, 21 de maig aquesta estudiant d'Arquitectura ha rebut el premi de mans del rector, un e-reader Papyre 6.1. El sorteig s'ha fet entre els 590 alumnes que van respondre l'enquesta distribuida a l'estand informatiu del CRAI sobre aquests dispositius de lectura.

El nom de l'estudiant guanyadora es va conèixer al sorteig públic que es va celebrar dimecres, 5 de maig en presència del Secretari General de la Universitat, Antoni González Senmartí.

L'enquesta era sobre hàbits tecnològics, i es distribuïa a l'estand que va recórrer a l'abril i al maig els campus Catalunya, Sescelades, Bellissens, la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, l'Escola de Turisme i Oci, el Campus Terres de l´Ebre i la seu del Baix Penedès. La campanya, denominada E-readers, una nova forma de llegir, pretenia donar a conèixer i avaluar les expectatives que desperten entre els estudiants aquests nous dispositius de lectura, i els joves van poder provar els e-readers i resoldre dubtes de funcionament i utilitats. Estava organitzada pel Centre de Recursos per a l'Aprenentage i la Investigació (CRAI).

Aquesta acció ha estat la primera aportació de la URV al projecte "Ebook y Universidad", promogut per la Fundación Germán Sánchez Ruipérez en el qual col·laboren les universitats UOC, UPC, Universitat de Salamanca (USAL), Universitat Pontifícia de Salamanca (USPAL), Universitat de Granada (UG) i URV.