Acte de benvinguda als estudiants internacionals el dijous, 27 de setembre
mobilitat
Tarragona i Reus, 26/09/2012.- L'acte de benvinguda institucional i cultural als estudiants internacionals que ja han arribat a la URV en el curs 2012-13 és el dijous, 27 de setembre i comença a les 9 h.15' al Paranimf al rectorat, a Tarragona. Després visiten diferents campus i participen en activitats.

Les vicerectores de Relacions Internacionals, Anna Ardévol, i d'Estudiants i Comunitat Universitària, Maria Bargalló, els donen la benvinguda i els presenten breument la Universitat, acompanyades de tècnics del Centre Internacional i el Servei Lingüístic, organitzadors de l'acte.

A continuació el grup fa un recorregut pels diferents campus on se'ls ofereixen diferents activitats, perquè coneguin la Universitat i el medi cultural on es troben. Al campus Sescelades, a l'Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES) participen en l'activitat Viatge per la Evolució Humana, i a les 12 h. a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química coneixen els vídeos de divulgació científica "Wolframio, un tipo con química", repetidament premiats en diferents festivals i per moltes entitats.

A Reus a la Facultat d'Economia i Empresa està preparada l'activitat Simulació de Borsa, i després es traslladen al campus Catalunya a Tarragona on després de dinar prenen part en tres tallers de cultura: de tast de vins, de cultura catalana i de danses de Tarragona.