El catÓleg de Publicacions URV, ara en format digital
instituciˇ
Tarragona, 15/01/2013.- Ja es pot consultar el format digital del catÓleg de Publicacions URV, una nova eina que permet agilitzar la consulta de les obres que conformen el segell editorial de la Universitat, que es va crear l'any 2005.

El catÓleg de Publicacions URV el conformen mÚs de 300 tÝtols entre llibres en paper de les coleccions pr˛pies, coedicions amb Arola Editors i Obrador EdŔndum i llibres i revistes digitals.

Actualment, el catÓleg compta amb 60 tÝtols de llibres digitals i 4 revistes d'accÚs lliure i descÓrrega gratu´ta: la revista "Rio", la "Revista Catalana de Dret Ambiental", l'"Arxiu d'Etnografia de Catalunya" i la revista "Triangle".

Publicacions URV es va posar en marxa l'any 2005 amb l'objectiu d'editar i distribuir, a travÚs de diverses colĚleccions, obres universitÓries de carÓcter institucional, docent, investigador i divulgatiu. A travÚs del seu catÓleg es pretÚn donar visibilitat a totes les publicacions editades per tal que arribin a totes aquelles persones que hi estan potencialment interessades, dins i fora de la Universitat.

Es pot consultar el catÓleg digital a: http://issuu.com/publicacions-urv/docs/cataleg_digital.