Primera Jornada de Portes Obertes, dimecres 6 de març
institució
Tarragona, 04/03/2013.- Les Jornades de Portes Obertes 2013 a la URV tenen lloc els dies 6 i 20 de març. S'obren les portes dels centres universitaris a tots aquells estudiants que vulguin conèixer, in situ, les instal•lacions, el professorat i els estudis.

Participar-hi és la millor manera de conèixer com és la URV. Els centres organitzen la Jornada en dos horaris, per facilitar tothom que es puguin visitar més d'un.

El dimecres 6 de març la Jornada es desenvolupa: al campus Sescelades de Tarragona, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química (ETSEQ) i a la Facultat d'Enologia, a les 9,30 h.; a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia, la Facultat de Química i a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), a les 12 h.

Al campus Catalunya a Tarragona, a la Facultat de Lletres la Jornada s'inicia a les 9 h; a la Facultat de Ciències Jurídiques i a la Facultat d'Infermeria, a les 12 h.

Al campus Bellissens de Reus la Facultat d'Economia i Empresa organitza la Jornada per les 9, 30 h. i
l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura a les 12 h. A la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de Reus és a les 9,30 h.

Al campus Vila-seca, a la Facultat de Turisme i Geografia és a les 12 h, i al campus Terres de l'Ebre (Administració i Direcció d'Empreses, Educació Infantil i Educació Primària) a les 9,30 h. A la seu del Baix Penedès-Coma-ruga (El Vendrell) (Educació Infantil i Infermeria) és a les 9,30 h.

En la convocatòria del 2012 van participar gairebé 2.000 futurs estudiants, que realitzaren visites guiades pels centres universitaris, i van ser atesos pels responsables dels diversos ensenyaments, qui els explicaren les característiques dels plans d'estudi, les activitats estudiantils, els serveis universitaris, i els van aclarir tots aquells dubtes que, una vegada resolts, simplifiquen l'elecció acadèmica dels estudiants.

Més informació a www.urv.cat/futurs_estudiants/1er_i_2n_cicle/info_centres_secundaria/portesobertes.html